Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Світоглядно-ціннісний потенціал соціальності в контексті гармонізації українського освітнього простору

Афанасьєва, Л. В. and Глебова, Н. І. (2014) Світоглядно-ціннісний потенціал соціальності в контексті гармонізації українського освітнього простору. Українознавчий альманах (16). pp. 79-85. ISSN 2520-2626

[thumbnail of Ukralm_2014_16_18.pdf] Text
Ukralm_2014_16_18.pdf

Download (446kB)

Abstract

За сучасних умов розбудови в Україні соціально-правової держави та громадянського суспільства дедалі важливішого значення набуває світоглядне, філософсько-аксіологічне осмислення освіти як однієї з найбільш значущих людських цінностей, місця та ролі світоглядного потенціалу освіти як чинника соціальності людини у системі цінностей сталого соціального розвитку, на який зорієнтовані трансформаційні процеси у нашій країні. Здійснений автором у світоглядно-методологічному аспекті соціально-філософський аналіз сутності та аксіологічного потенціалу української освіти, як важливого соціокультурного феномена, дозволить виявити ряд особливостей перебігів сучасних освітніх процесів визначити своєрідність і значення освітніх парадигм, світоглядно-методологічних засад та особливостей їх зміни в контексті глобалізаційних змін.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HM Соціологія
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання
Depositing User: Users 21 not found.
Date Deposited: 08 Oct 2019 06:27
Last Modified: 29 Jan 2021 17:27
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7595

Actions (login required)

View Item
View Item