Афанасьєва, Л. В. and Глебова, Н. І. (2014) Світоглядно-ціннісний потенціал соціальності в контексті гармонізації українського освітнього простору. Українознавчий альманах (16). pp. 79-85. ISSN 2520-2626
![Ukralm_2014_16_18.pdf [thumbnail of Ukralm_2014_16_18.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Ukralm_2014_16_18.pdf
Download (446kB)
Abstract
За сучасних умов розбудови в Україні соціально-правової держави та громадянського суспільства дедалі важливішого значення набуває світоглядне, філософсько-аксіологічне осмислення освіти як однієї з найбільш значущих людських цінностей, місця та ролі світоглядного потенціалу освіти як чинника соціальності людини у системі цінностей сталого соціального розвитку, на який зорієнтовані трансформаційні процеси у нашій країні. Здійснений автором у світоглядно-методологічному аспекті соціально-філософський аналіз сутності та аксіологічного потенціалу української освіти, як важливого соціокультурного феномена, дозволить виявити ряд особливостей перебігів сучасних освітніх процесів визначити своєрідність і значення освітніх парадигм, світоглядно-методологічних засад та особливостей їх зміни в контексті глобалізаційних змін.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 21 not found. |
Date Deposited: | 08 Oct 2019 06:27 |
Last Modified: | 29 Jan 2021 17:27 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7595 |