Журавльова, Л. С. (2016) Діти молодшого шкільного віку з мовленнєвими порушеннями у системі освіти. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (32). pp. 101-108. ISSN 2310-0893
2 Журавльова doc.pdf
Download (534kB)
Abstract
У статті розглядається проблема розвитку мовлення як провідного принципу в початковій
ланці загальної шкільної мовної освіти. Здійснено аналіз сучасних наукових досліджень
щодо проблеми розвитку усного і писемного мовлення, а також корекції мовленнєвого
розвитку дітей молодшого шкільного віку. Визначено необхідні умови у спішного
навчання дітей у школі. Акцентується увага на необхідності формування базових
навичок мовлення у молодших школярів, які мають складні мовленнєві порушення в
умовах загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено, що недоліки мовленнєвого
розвитку призводять до порушеного чи затр иманого розвитку вищих психічних
функцій, опосередкованих мовленням і до порушень письма. Виявлено тенденцію до
прогресуючого розповсюдження поруше нь усного і писемного мовлення.
Підкреслюється, що проблема корекції мовленнєвого розвитку молодших школярів
повинна бути розв’язана на основі належної організації процесу навчання усного та
писемного мовлення у їх взаємозв’язку. Перспектива подальшого дослідження
вбачається у розробці науково -теоретичної, практико -орієнтованої основи організації та
забезпечення комплексної діагностики мовленнєвого розвитку учнів молодшого
шкільного віку із дисграфією.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 4438 not found. |
Date Deposited: | 04 Oct 2019 08:28 |
Last Modified: | 04 Oct 2019 08:28 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7566 |