Журавльова, Л. С. (2015) Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення. Теоретичне і методичне забезпечення виховання та навчання осіб з особливими освітніми потребами (5). pp. 113-117.
Text
Журавльова Л.С. (Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення)2015.pdf
Download (5MB)
Журавльова Л.С. (Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення)2015.pdf
Download (5MB)
Abstract
Розглянуто особливості навчання молодших школярів із порушенням писемного мовлення, визначено основін чинники, які негативно впливають на розвиток мовлення дитини.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 4438 not found. |
Date Deposited: | 04 Oct 2019 08:29 |
Last Modified: | 04 Oct 2019 08:29 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7565 |