Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення

Журавльова, Л. С. (2015) Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення. Теоретичне і методичне забезпечення виховання та навчання осіб з особливими освітніми потребами (5). pp. 113-117.

[thumbnail of Журавльова Л.С. (Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення)2015.pdf] Text
Журавльова Л.С. (Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення)2015.pdf

Download (5MB)

Abstract

Розглянуто особливості навчання молодших школярів із порушенням писемного мовлення, визначено основін чинники, які негативно впливають на розвиток мовлення дитини.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 4438 not found.
Date Deposited: 04 Oct 2019 08:29
Last Modified: 04 Oct 2019 08:29
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7565

Actions (login required)

View Item
View Item