Журавльова, Л. С. (2015) Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення. Теоретичне і методичне забезпечення виховання та навчання осіб з особливими освітніми потребами (5). pp. 113-117.
Журавльова Л.С. (Особистісно-орієнтований підхід у навчанні молодших школярів із порушенням писемного мовлення)2015.pdf
Download (5MB)
Abstract
Розглянуто особливості навчання молодших школярів із порушенням писемного мовлення, визначено основін чинники, які негативно впливають на розвиток мовлення дитини.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
| Depositing User: | Users 4438 not found. |
| Date Deposited: | 04 Oct 2019 08:29 |
| Last Modified: | 04 Oct 2019 08:29 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7565 |




