Зайченко, Н. І. (2017) Концепт “соціальне виховання” в іспанському педагогічному дискурсі. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 79. pp. 13-17. ISSN 2413-1865
![znppn_2017_79(3)__4.pdf [thumbnail of znppn_2017_79(3)__4.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
znppn_2017_79(3)__4.pdf
Download (200kB)
Abstract
У статті порушено проблему зміни змісту і значення концепту «соціальне виховання» в іспанському педагогічному дискурсі 1890-1910-х pp. Розкрито погляди окремих іспанських педагогів на смисл і значення соціального виховання в суспільстві. Показано, що концепт «соціальне виховання» в цей історичний період наповнився новими змістовими параметрами, наприклад, його розумінням як виховання суспільної солідарності й колективного духу. З’ясовано, що нова тенденція до інтерпретування концепту «соціальне виховання» була пов’язана зі становленням й оформленням оригінального наукового напряму - соціальної педагогіки в Іспанії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 30 Sep 2019 08:46 |
Last Modified: | 15 Oct 2020 10:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7323 |