Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Концепт “соціальне виховання” в іспанському педагогічному дискурсі

Зайченко, Н. І. (2017) Концепт “соціальне виховання” в іспанському педагогічному дискурсі. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 79. pp. 13-17. ISSN 2413-1865

[thumbnail of znppn_2017_79(3)__4.pdf] Text
znppn_2017_79(3)__4.pdf

Download (200kB)

Abstract

У статті порушено проблему зміни змісту і значення концепту «соціальне виховання» в іспанському педагогічному дискурсі 1890-1910-х pp. Розкрито погляди окремих іспанських педагогів на смисл і значення соціального виховання в суспільстві. Показано, що концепт «соціальне виховання» в цей історичний період наповнився новими змістовими параметрами, наприклад, його розумінням як виховання суспільної солідарності й колективного духу. З’ясовано, що нова тенденція до інтерпретування концепту «соціальне виховання» була пов’язана зі становленням й оформленням оригінального наукового напряму - соціальної педагогіки в Іспанії.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 30 Sep 2019 08:46
Last Modified: 15 Oct 2020 10:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7323

Actions (login required)

View Item
View Item