Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

«Versus» педагогіки як дискурсивна ситуація

Волков, Олександр (2015) «Versus» педагогіки як дискурсивна ситуація. Versus, 1 (5). pp. 44-49. ISSN 2310-4562

[thumbnail of Versus_1_2015_005.pdf] Text
Versus_1_2015_005.pdf

Download (451kB)

Abstract

Розкрито зміст заперечення в межах педагогічної взаємодії як ставлення до іншого; показано діалектичний характер виховного впливу; окреслено деякі ситуації, що виникають у процесі формування моральності; продемонстровано своєрідність суперечностей педагогічного дискурсу; з’ясовано призначення норм абсолютної етики у вихованні; визначено протилежність повсякденного й морального буття та шляхи формування моральності; виявлено залежність вихователя й вихованця, необхідність і зумовленість педагогічного примусу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 04 Feb 2016 16:05
Last Modified: 20 Nov 2019 07:09
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/73

Actions (login required)

View Item
View Item