Волков, Олександр (2015) «Versus» педагогіки як дискурсивна ситуація. Versus, 1 (5). pp. 44-49. ISSN 2310-4562
Text
Versus_1_2015_005.pdf
Download (451kB)
Versus_1_2015_005.pdf
Download (451kB)
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/versus/index
Abstract
Розкрито зміст заперечення в межах педагогічної взаємодії як ставлення до іншого; показано діалектичний характер виховного впливу; окреслено деякі ситуації, що виникають у процесі формування моральності; продемонстровано своєрідність суперечностей педагогічного дискурсу; з’ясовано призначення норм абсолютної етики у вихованні; визначено протилежність повсякденного й морального буття та шляхи формування моральності; виявлено залежність вихователя й вихованця, необхідність і зумовленість педагогічного примусу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 04 Feb 2016 16:05 |
Last Modified: | 20 Nov 2019 07:09 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/73 |