Волков, Олександр (2015) «Versus» педагогіки як дискурсивна ситуація. Versus, 1 (5). pp. 44-49. ISSN 2310-4562
Versus_1_2015_005.pdf
Download (451kB)
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/versus/index
Abstract
Розкрито зміст заперечення в межах педагогічної взаємодії як ставлення до іншого; показано діалектичний характер виховного впливу; окреслено деякі ситуації, що виникають у процесі формування моральності; продемонстровано своєрідність суперечностей педагогічного дискурсу; з’ясовано призначення норм абсолютної етики у вихованні; визначено протилежність повсякденного й морального буття та шляхи формування моральності; виявлено залежність вихователя й вихованця, необхідність і зумовленість педагогічного примусу.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
| Date Deposited: | 04 Feb 2016 16:05 |
| Last Modified: | 20 Nov 2019 07:09 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/73 |




