Журавльова, Л. С. (2018) Комплексний аналіз порушень письма у дітей молодшого шкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1). pp. 78-83. ISSN 2219-5203
![Комплексний аналіз порушень письма.pdf [thumbnail of Комплексний аналіз порушень письма.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text
            
              
Text
Комплексний аналіз порушень письма.pdf
Download (259kB)
Abstract
У статті  проаналізовано  основні підходи  до  проблеми порушень письма  у дітей.  З’ясовано,  що класифікації  дисграфії  у логопедії та нейропсихології  мають
різноманітні  підходи  та принципи, на основі  яких  визначається провідний  критерій  і,  власне,
ґрунтуються  ці  класифікації. Зауважено,  що  попри  спроби
застосування  клініко-психологічного підходу,  у логопедії  насамперед розглядають  зовнішні  прояви дисграфії  і проводять симптоматичну  корекцію  писемного мовлення.  Наголошено,  що визначення  причин  порушень вищих  психічних  функцій  є неможливим без нейропсихологічної  діагностики. Розкрито  сутність  комплексного аналізу  порушень  письма  у дітей молодшого шкільного віку.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання | 
| Depositing User: | Users 4438 not found. | 
| Date Deposited: | 11 Sep 2019 08:18 | 
| Last Modified: | 25 Sep 2020 06:53 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7024 | 




