Журавльова, Л. С. (2018) Комплексний аналіз порушень письма у дітей молодшого шкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1). pp. 78-83. ISSN 2219-5203
![Комплексний аналіз порушень письма.pdf [thumbnail of Комплексний аналіз порушень письма.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Комплексний аналіз порушень письма.pdf
Download (259kB)
Abstract
У статті проаналізовано основні підходи до проблеми порушень письма у дітей. З’ясовано, що класифікації дисграфії у логопедії та нейропсихології мають
різноманітні підходи та принципи, на основі яких визначається провідний критерій і, власне,
ґрунтуються ці класифікації. Зауважено, що попри спроби
застосування клініко-психологічного підходу, у логопедії насамперед розглядають зовнішні прояви дисграфії і проводять симптоматичну корекцію писемного мовлення. Наголошено, що визначення причин порушень вищих психічних функцій є неможливим без нейропсихологічної діагностики. Розкрито сутність комплексного аналізу порушень письма у дітей молодшого шкільного віку.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4438 not found. |
Date Deposited: | 11 Sep 2019 08:18 |
Last Modified: | 25 Sep 2020 06:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7024 |