Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Комплексний аналіз порушень письма у дітей молодшого шкільного віку

Журавльова, Л. С. (2018) Комплексний аналіз порушень письма у дітей молодшого шкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1). pp. 78-83. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Комплексний аналіз порушень письма.pdf] Text
Комплексний аналіз порушень письма.pdf

Download (259kB)

Abstract

У статті проаналізовано основні підходи до проблеми порушень письма у дітей. З’ясовано, що класифікації дисграфії у логопедії та нейропсихології мають
різноманітні підходи та принципи, на основі яких визначається провідний критерій і, власне,
ґрунтуються ці класифікації. Зауважено, що попри спроби
застосування клініко-психологічного підходу, у логопедії насамперед розглядають зовнішні прояви дисграфії і проводять симптоматичну корекцію писемного мовлення. Наголошено, що визначення причин порушень вищих психічних функцій є неможливим без нейропсихологічної діагностики. Розкрито сутність комплексного аналізу порушень письма у дітей молодшого шкільного віку.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 4438 not found.
Date Deposited: 11 Sep 2019 08:18
Last Modified: 25 Sep 2020 06:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7024

Actions (login required)

View Item
View Item