Терещенко, Світлана (2015) Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання суб’єктів навчального процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 378-382. ISSN 2219-5203
Text
65.pdf
Download (540kB)
65.pdf
Download (540kB)
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/1...
Abstract
У статті висвітлюється феномен креативності з позиції людиномірного супроводу особистісного зростання майбутнього педагога. Автор розкриває сутність і зміст креативності, з’ясовує її значення для діяльності вчителя музики, аналізує наукові підходи до вивчення цього поняття, наголошує на важливості цієї особистісної якості в процесах становлення й самореалізації майбутнього вчителя музики в педагогічній діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 04 Feb 2016 14:49 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/70 |