Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання суб’єктів навчального процесу

Терещенко, Світлана (2015) Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання суб’єктів навчального процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 378-382. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 65.pdf] Text
65.pdf

Download (540kB)

Abstract

У статті висвітлюється феномен креативності з позиції людиномірного супроводу особистісного зростання майбутнього педагога. Автор розкриває сутність і зміст креативності, з’ясовує її значення для діяльності вчителя музики, аналізує наукові підходи до вивчення цього поняття, наголошує на важливості цієї особистісної якості в процесах становлення й самореалізації майбутнього вчителя музики в педагогічній діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 04 Feb 2016 14:49
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/70

Actions (login required)

View Item
View Item