Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічні принципи формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики

Соболь, Наталія (2015) Педагогічні принципи формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 371-377. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 64.pdf] Text
64.pdf

Download (623kB)

Abstract

У статті розкрито зміст підготовки кваліфікованих спеціалістів у сфері мистецької освіти. Виявлено сутність поняття «художньо-творча толерантність», окреслено значення цього феномена в контексті особистісного й професійного становлення майбутнього вчителя музики. Визначено та обґрунтовано основні педагогічні принципи формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки, а саме інструментально-виконавської. Підкреслено роль принципів рефлексивності, фасилітації, діалогічності, активності та художньо-творчої індивідуалізації як основних чинників успішного впровадження ідей толерантності в контексті художньо-творчої взаємодії студентів з мистецтвом.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 04 Feb 2016 14:49
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/69

Actions (login required)

View Item
View Item