Коробченко, А. А. (2014) Проблеми шкільної природничої освіти на педагогічних з’їздах в Одесі (1864-1865). Дев’ятнадцята Всеукраїнська конференція молодих істориків освіти, науки і техніки та спеціалістів. pp. 108-113.
![Проблеми шкільної природничої освіти на педагогічних.pdf [thumbnail of Проблеми шкільної природничої освіти на педагогічних.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Проблеми шкільної природничої освіти на педагогічних.pdf
Download (407kB)
Abstract
Шестидесяті роки принесли зміни в положення середньої школи, яка отримала новий статут у 1864 році. Юридично був встановлений принцип безстановості школи, а насправді в ній, як і раніше, навчались, переважно, діти дворян. Як позитивне слід відзначити те, що був значно пом’ягшений шкільний режим і наданий певний простір творчій ініціативі вчительства. Сітка середніх шкіл була розширена. Значно збільшилось в цей період число учнів у чоловічих гімназіях. Суттєве зрушення відбулося в галузі жіночої середньої освіти з появою наприкінці 50-х років ХІХ ст. жіночих гімназій (раніше гімназії називалися жіночими училищами).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 10 Oct 2019 13:18 |
Last Modified: | 10 Oct 2019 13:18 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6861 |