Коробченко, А. А. and Головкова, М. М. (2017) Особливості організації професійної підготовки вчителів в Україні у ХІХ столітті. Virtus (12). pp. 118-124. ISSN 2410-4388
![Особливості організації професійної підготовки.pdf [thumbnail of Особливості організації професійної підготовки.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Особливості організації професійної підготовки.pdf
Download (514kB)
Abstract
В статті розглядаються особливості організації професійної підготовки вчителів в різних типах навчальних закладів, які функціонували на території України у ХІХ столітті. Автори зазначають, що освіта в країні розвивалась в умовах глибоких політичних, економічних, соціальних і культурних змін. Зростала потреба у висококваліфікованих педагогічних кадрах, яка здійснювалась в університетах, педагогічних інститутах, гімназіях, на вищих жіночих курсах тощо. Протягом ХІХ ст. почала формуватися система вищої педагогічної освіти, яка мала за мету підготовку вчителів. Розвитку педагогічної освіти сприяло поширення громадсько-педагогічного руху, представники якого виступали за підвищення рівня грамотності серед населення. Реалізацію цієї мети вони бачили в збільшенні кількості шкіл, підвищенні професійного й освітнього рівнів вчителя, вдосконаленні його підготовки в педагогічних закладах.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 11 Oct 2019 09:04 |
Last Modified: | 11 Oct 2019 09:04 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6817 |