Коробченко, А. А. (2015) Витоки ідеї шкільної природничої освіти в Україні. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 40 (93). pp. 16-28. ISSN 1992-5786
Витоки ідеї шкільної природничої.pdf
Download (572kB)
Abstract
В статті зроблено спробу аналізу витоків ідеї шкільної природничої освіти в Україні. Зокрема, з’ясовано, що формуватися початкові природничі знання в українців починають вже з найдавніших часів, до доби Київської Русі. Досвід і знання, які накопичувалися протягом наступних століть в галузі природознавства, сприяли становленню і розвитку шкільної природничої освіти в Україні. В роботі висвітлюються прогресивні природничонаукові ідеї відомих українських педагогів і просвітителів ХVI-XVIII століть, аналізується роль провідних українських навчальних закладів досліджуваного періоду в поширенні та популяризації природничонаукових знань.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 11 Oct 2019 06:52 |
Last Modified: | 12 Oct 2020 05:44 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6801 |