Головкова, М. М. (2015) Роль самоосвіти в удосконаленні професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Scientific Journal Virtus (3). pp. 61-65. ISSN 2410-4388
Text
РОЛЬ САМООСВІТИ В УДОСКОНАЛЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdf
Download (734kB)
РОЛЬ САМООСВІТИ В УДОСКОНАЛЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdf
Download (734kB)
Abstract
У статті на основі аналізу наукової літератури з’ясовано, що у сучасному суспільстві постійна самоосвіта все частіше стає умовою успіху в професійній діяльності особистості. Розкриваються поняття: «компетентність», «компетенції», «управлінська компетентність», «самоосвіта», «самоосвітня компетентність». Доведено, що професійна компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу значною мірою залежить від характеру та змісту системи самоосвіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 17 Sep 2019 12:16 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6773 |