Роль самоосвіти в удосконаленні професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу

Головкова, М. М. (2015) Роль самоосвіти в удосконаленні професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Scientific Journal Virtus (3). pp. 61-65. ISSN 2410-4388

[thumbnail of РОЛЬ САМООСВІТИ  В УДОСКОНАЛЕННІ  ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdf] Text
РОЛЬ САМООСВІТИ В УДОСКОНАЛЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdf

Download (734kB)

Abstract

У статті на основі аналізу наукової літератури з’ясовано, що у сучасному суспільстві постійна самоосвіта все частіше стає умовою успіху в професійній діяльності особистості. Розкриваються поняття: «компетентність», «компетенції», «управлінська компетентність», «самоосвіта», «самоосвітня компетентність». Доведено, що професійна компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу значною мірою залежить від характеру та змісту системи самоосвіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 17 Sep 2019 12:16
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6773

Actions (login required)

View Item
View Item