Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості організації педагогічної практики в учительських семінаріях (історико-педагогічний аспект)

Головкова, М. М. (2014) Особливості організації педагогічної практики в учительських семінаріях (історико-педагогічний аспект). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. pp. 9-15.

[thumbnail of ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В    УЧИТЕЛЬСЬКИХ СЕМІНАРІЯХ .pdf] Text
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УЧИТЕЛЬСЬКИХ СЕМІНАРІЯХ .pdf

Download (562kB)

Abstract

У статті подано короткий аналіз основних підходів до організації педагогічної практики в базових школах при вчительських семінаріях, розглянуто позитивний та негативний історичний досвід проведення практики, який можна врахувати при вирішенні завдань сучасної освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 10 Sep 2019 06:15
Last Modified: 12 Oct 2020 11:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6772

Actions (login required)

View Item
View Item