Головкова, М. М. (2014) Особливості організації педагогічної практики в учительських семінаріях (історико-педагогічний аспект). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. pp. 9-15.
Text
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УЧИТЕЛЬСЬКИХ СЕМІНАРІЯХ .pdf
Download (562kB)
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УЧИТЕЛЬСЬКИХ СЕМІНАРІЯХ .pdf
Download (562kB)
Abstract
У статті подано короткий аналіз основних підходів до організації педагогічної практики в базових школах при вчительських семінаріях, розглянуто позитивний та негативний історичний досвід проведення практики, який можна врахувати при вирішенні завдань сучасної освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 10 Sep 2019 06:15 |
Last Modified: | 12 Oct 2020 11:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6772 |