Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва

Василенко, Л. М. (2015) Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва. Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (1). pp. 119-125.

[thumbnail of Педагогчн пдходи та принципи формувавння вокально-методичної майстерност ВММ.pdf] Text
Педагогчн пдходи та принципи формувавння вокально-методичної майстерност ВММ.pdf

Download (247kB)

Abstract

Автор пропонує до розгляду тези педагогічних підходів та принципів формування вокально-методичної майстерності вчителів музичного мистецтва в умовах вищих закладів освіти. Теоретичне осмислення проблеми дозволило автору визначити сутність вокальної і методичної складової професійної підготовки вчителя музики і на цій основі узагальнити як власний досвід, так і погляди видатних представників вокальної педагогіки щодо забезпечення взаємодії вокально-виконавського та вокально-педагогічного напрямів професійної діяльності вчителів музики. Це дозволило вокально-методичну майстерність розглядати як виявлення високого рівня вокально-методичної діяльності вчителя, що ґрунтується на інтеграції індивідуального вокального розвитку та методики співочого розвитку учнів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
M Музика і книги про музику > M Музика
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 15 Jul 2016 07:57
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/676

Actions (login required)

View Item
View Item