Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Значення діяльності товариства шкільної освіти для розвитку сучасної української освіти

Бунчук, Оксана (2014) Значення діяльності товариства шкільної освіти для розвитку сучасної української освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 7 (41). pp. 172-179.

[thumbnail of pednauk_2014_7_22.pdf] Text
pednauk_2014_7_22.pdf

Download (246kB)

Abstract

У статті розкрито значення діяльності Товариства шкільної освіти для
розвитку сучасної української системи освіти. Зокрема, автор звертає увагу на
основні теоретико-методологічні засади національної школи, що були розроблені
членами Товариства шкільної освіти. Вони є актуальними й сьогодні. Зосереджено
також увагу на українізації освіти й питанні вирішення проблеми освіти
національних меншин, яке посідало значне місце в концепціях національної освіти
(1917–1920 рр.) та піднімається сучасними науковцями. Проаналізовано та
проведено паралель між Проектом єдиної школи, реалізованим членами Товариства
шкільної освіти, і завданнями сучасної української школи.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LA Історія освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 09 Sep 2019 11:17
Last Modified: 13 Oct 2020 08:41
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6751

Actions (login required)

View Item
View Item