Бунчук, Оксана (2014) Значення діяльності товариства шкільної освіти для розвитку сучасної української освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 7 (41). pp. 172-179.
pednauk_2014_7_22.pdf
Download (246kB)
Abstract
У статті розкрито значення діяльності Товариства шкільної освіти для
розвитку сучасної української системи освіти. Зокрема, автор звертає увагу на
основні теоретико-методологічні засади національної школи, що були розроблені
членами Товариства шкільної освіти. Вони є актуальними й сьогодні. Зосереджено
також увагу на українізації освіти й питанні вирішення проблеми освіти
національних меншин, яке посідало значне місце в концепціях національної освіти
(1917–1920 рр.) та піднімається сучасними науковцями. Проаналізовано та
проведено паралель між Проектом єдиної школи, реалізованим членами Товариства
шкільної освіти, і завданнями сучасної української школи.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
| Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
| Date Deposited: | 09 Sep 2019 11:17 |
| Last Modified: | 13 Oct 2020 08:41 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6751 |




