Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Концептуальні основи гедоністичного спрямування вокальної підготовки студентів музикантів

Василенко, Л. М. (2015) Концептуальні основи гедоністичного спрямування вокальної підготовки студентів музикантів. Педагогічний дискурс (18). pp. 14-20.

[thumbnail of Концептуальн основи гедонстичного сприямування вокальної пдготовки студентв-музикантв.pdf] Text
Концептуальн основи гедонстичного сприямування вокальної пдготовки студентв-музикантв.pdf

Download (281kB)

Abstract

У статті розроблені та обґрунтувані концептуальні основи, на яких ґрунтується механізм гедоністичного спрямування вокальної підготовки студентів-музикантів у педагогічних університетах. Це безпосередньо пов’язано із ідеями холізму, аксіологізму та еутимності. Застосування ідеї холізму дозволяє визначити шляхи організації вокального навчання з позиції забезпечення цілісності особистості студентів, яку розглянуто як багатогранний феномен, здатний до розвитку і який включає динамічне різноманіття духовного, психологічного, розумового та фізіологічного аспектів людської сутності. При цьому процес вокальної підготовки характеризується не стільки еволюційними (кількісними) змінами, скільки емерджентними (якісними) зрушеннями у фаховому розвитку студентів. Означена закономірність діє за рахунок певних детермінант, роль яких виконує гедоністичний фон особистіших переживань майбутніх фахівців. ;; Згідно з ідеєю аксіологізму у процесі вокальної підготовки студентів відбуваєтьс усвідомлення ними ціннісної значущості гедоністцчних переживань (задоволення, насолода, радість, інтерес, бажання, хотіння, захоплення, щастя тощо), які виступають критерієм вдоволення потреб студентів (у навчанні, самопізнанні, творчості, у досягненні психофізіологічної гармонії, у спілкуванні тощо), а також регулятором їхньої мотиваційної сфери; стимулятором активності творчої діяльності. Гедоністичний імператив знаходить своє втілення в орієнтації пізнавальних та поведінкових стратегій студентів на отримання задоволення та досягнення гарного самопочуття в контексті впровадження ідеї еутимності. Еутимне спрямування вокальної підготовки студентів має забезпечуватися впровадженням комплексу завдань, розрахованих на те, щоб майбутні фахівці не лише зрозуміли, а й на власному досвіді переконалися в тому, іцо процес навчання може приносити задоволення, насолоду та радість.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
M Музика і книги про музику > M Музика
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 15 Jul 2016 06:43
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/675

Actions (login required)

View Item
View Item