Денисенко, Н. В. (2017) Філософсько-освітні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя нової генерації. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету, 2 (19). pp. 25-29. ISSN ISSN 2219-5203
![Nvmdpu_2017_2_1.pdf [thumbnail of Nvmdpu_2017_2_1.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Nvmdpu_2017_2_1.pdf
Download (241kB)
![Nvmdpu_2017_2_5.pdf [thumbnail of Nvmdpu_2017_2_5.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Nvmdpu_2017_2_5.pdf
Download (456kB)
Abstract
У статті проаналізовано потенціал
комунікативної компетентності
майбутнього вчителя в контексті
становлення парадигми нового
вчителя для нової школи.
Експліковано комунікативну
природу людського буття та
схарактеризовано специфічні
ознаки комунікації й сфери
зростання всіх значущих
для професіонала здатностей
(особистісних, соціальногромадянських, інтелектуальноінноваційних і духовно-моральних).
Розглянуто філософсько-освітні
засади формування
професіоналізму майбутнього
вчителя, що базуються на ключовій
комунікативній компетентності.
Денисенко Надежда. Философскообразовательные основы формирования
коммуникативной компетентности будущего
учителя новой генерации.
В статье проанализирован потенциал
коммуникативной компетентности будущего
учителя в контексте становления парадигмы
нового учителя для новой школы.
Эксплицирована коммуникативная природа
человеческого бытия и охарактеризованы
специфические признаки коммуникации и сферы
развития всех значимых для профессионала
способностей (личностных, социальногражданских, интеллектуально-инновационных
и духовно-моральных). Рассмотрены
философско-образовательные основы
формирования профессионализма будущего
учителя, базирующиеся на ключевой
коммуникативной компетентности.
Denysenko Nadiia. Philosophicaleducational foundations of forming
the communicative competence of a
future teacher of a new generation.
In the article the potential of a future
teacher’s communicative competence is
analyzed in the context of forming the
new paradigm of a new teacher for a
new school. The communicative nature
of human existence is explicated and the
specific character of communication and
development spheres of all important
abilities for a professional (personal,
social-civic, intellectual-innovative and
spiritual-moral ones) are characterized.
The philosophical-educational
foundations of the key communicative
competence are considered.
Ключові слова: Ключевые слова: Key words:
діалог; компетентнісний підхід;
комунікативна етика; праксеологія;
професіоналізм; спілкування.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 16 Sep 2019 11:38 |
Last Modified: | 28 Oct 2020 07:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6722 |