Бєсова, О. Г. (2014) Інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя математики. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 5 (39). pp. 157-162.
![pednauk_2014_5_21.pdf [thumbnail of pednauk_2014_5_21.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
pednauk_2014_5_21.pdf
Download (269kB)
Abstract
Розглянуто можливості формування інформаційної компетентності як складової професійної компетентності майбутнього вчителя математики. У статті зроблений аналіз літератури та уточнені компоненти, функції, рівні сформованості, структура інформаційної компетентності вчителя. Визначено багатоаспектність поняття інформаційної компетентності, яку дослідники пов’язують з феноменом інформаційного суспільства, з технологічною революцією, з появою і розповсюдженням електронних інформаційно-комунікаційних технологій, також визначено основні елементи формування інформаційної компетентності та запропонована її реалізація за допомогою медіаосвітніх технологій.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | MIF MIF MIF |
Date Deposited: | 16 Sep 2019 12:27 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6672 |