Заворотна, Я. В. (2014) Технологізація процесу оцінення інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Науковий часопис імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (25). pp. 57-65.
Nchnpu_019_2014_25_10.pdf
Download (359kB)
Abstract
У статті представлено технологію оцінки інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом, розкрито її зміст, визначено мету та головні завдання, розроблено структуру, обґрунтовано компоненти та визначено практичну значимість. Для створен- ня комплексного інструменту оцінки ефективності інноваційного управління ЗНЗ було обрано кваліметричний підхід, що передбачає побудову факторно-критеріальної моделі. Розроблена технологія існує у конкретних умовах, ефективна за результатами і опти- мальними витратами, гарантує досягнення певного стандарту оцінки інноваційного управ- ління ЗНЗ. Під час створення технології автор керувався загальними методологічними ви- могами побудови технології: концептуальність, системність, керованість, ефективність та відтворюваність. Автор акцентую увагу на тому, що технологія дозволяє цілісно відобразити стан забезпеченості інноваційного управління та може бути використаною не лише відділами осві- ти для об’єктивної оцінки шкіл з інноваційним управлінням, а й суб’єктами інноваційного управління для самооцінки управлінської діяльності. Адже, самооцінка кожного суб’єкта інноваційної діяльності є стимулом до самовдосконалення, сприяє підвищення професійної культури та компетентності.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
| Depositing User: | MIF MIF MIF |
| Date Deposited: | 16 Sep 2019 13:04 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6663 |




