Митева, А. Н. (2016) Основні аспекти формування моделі педагогічних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у сучасній музично-педагогічній літературі. Педагогика. Приоритетные научньте направлення: от теории к практике, 30.05.2018-31.05.2016 (1). pp. 123-127. ISSN 978-83-65207-88-3
Польша 2016.pdf
Download (314kB)
Abstract
У сучасній науково-педагогічній літературі підкреслюється, що моделювання все більше стає могутнім перетворюючим засобом педагогічних досліджень. Тому для подальшого дослідження проблеми підготовки майбутніх вчителів музики до професійної самореалізації нами обрано метод моделювання - створення й дослідження моделі. Під останньою розуміється представлена у смислах і практично реалізована система, яка адекватно відбиває предмет дослідження і здатна заміняти його так, що вивчення моделі дозволяє отримати нову інформацію про об’єкт
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4448 not found. |
Date Deposited: | 13 Sep 2019 12:40 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6582 |