Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва

Врубель, Г. Ф. (2016) Формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Педагогика. приоритетные научные направлення: от теории к практике: сб. науч. ст., 30.05.2016-31.05.2016 (1). pp. 28-31.

[thumbnail of Польша 2016.pdf] Text
Польша 2016.pdf

Download (362kB)

Abstract

Постановка проблеми. Входження України до загальноєвропейського освітнього простору спричинило розроблення та впровадження нових стандартів освіти, які орієнтовані на комплексний підхід. І в умовах такої модернізації вищої освіти, зорієнтована на дотримання вимог Болонської декларації, постає гостра проблема в підготовці фахівця високого професійного рівня, особливо важливого значення проблема набуває і в підготовці вчителя музичного мистецтва, який має сформувати за роки навчання у вищому навчальному закладі освіти фахову компетентність.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4449 not found.
Date Deposited: 12 Sep 2019 09:03
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6541

Actions (login required)

View Item
View Item