Багрій, Т. Є. (2015) Інноваційно-орієнтована підготовка до самореалізації майбутнього вчителя мистецтв у диригентсько-хоровій діяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (139). pp. 166-169. ISSN 2521–1919
![нновацйно-орєнтована пдготовка до самореалзацї майбутнього вчителя мистецтв у диригентсько-хоровй дяльност.pdf [thumbnail of нновацйно-орєнтована пдготовка до самореалзацї майбутнього вчителя мистецтв у диригентсько-хоровй дяльност.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
нновацйно-орєнтована пдготовка до самореалзацї майбутнього вчителя мистецтв у диригентсько-хоровй дяльност.pdf
Download (261kB)
Abstract
Постановка проблеми. Стратегію сучасної педагогічної освіти в Україні визначають розвиток і саморозвиток особистості вчителя, який володів би високим професіоналізмом. Одним із завдань, окреслених у Національній доктрині розвитку освіти в Україні, е створення умов для формування освіченої, творчої особистості, реалізації та самореалізації її природних задатків і можливостей в освітньому процесі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 24 Jun 2016 07:36 |
Last Modified: | 13 Oct 2020 11:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/654 |