Врубель, Г. Ф. (2016) Роль дистаційного навчання у формуванні мистецьких компетентностей майбутніх педагогів музичного мистецтва. Педагогіка музичного мистецтва та хореографії у контексті інтернаціоналізації професійної освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 листоп. 2016 р.. pp. 27-30. ISSN 978-617-7346-52-3
Наша 2016.pdf
Download (279kB)
Abstract
Важливим і вирішальним складником загального процесу
європейської інтеграції України є входження української вищої освіти до європейського освітнього простору. Критерієм успішної діяльності вищої педагогічної освіти постає така якість підготовки майбутніх фахівців, яка визначається не лише сукупністю знань з основ методики навчально-виховної роботи, а й здатністю передавати ці знання як в процесі живого й безпосереднього спілкування з учнями, так в процесі дистанційного навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4449 not found. |
Date Deposited: | 12 Sep 2019 08:57 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6539 |