Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Зміст і структура інформаційної компетентності педагога-музиканта

Назаренко, І. М. (2019) Зміст і структура інформаційної компетентності педагога-музиканта. Science, research, development: monografia pokonferencyjna (17). pp. 59-63.

[thumbnail of Назаренко І.М. Зміст і структура інформаційної компетентності педагога-музиканта.pdf] Text
Назаренко І.М. Зміст і структура інформаційної компетентності педагога-музиканта.pdf

Download (2MB)

Abstract

Мета: проаналізувати зміст і струк-
туру інформаційної компетентності
майбутнього педагога-музиканта як
об’єктивну й необхідну умову його
професійної діяльності.
Розглянемо докладніше поняття
“компетентність” і дамо йому визна-
чення. Компетентний (від лат.
competens – відповідний, здатний) –
обізнаний, що є визнаним знавцем в якомусь питанні. Компетенція (лат.competentia) – коло питань, явищ, в яких дана особа володіє авторитетністю, знанням, досвідом. Великий тлумачний словник української мови визначає компетентність як обізнаність,авторитетність. Компетентний – той,хто має достатні знання в якій-небудь галузі; який з чим-небудь добре обізнаний; тямущий; який ґрунтується на
знанні; кваліфікований

Item Type: Article
Subjects: M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4435 not found.
Date Deposited: 12 Sep 2019 08:41
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6522

Actions (login required)

View Item
View Item