Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо

Назаренко, І. М. (2019) Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо. Наука. Исследования. Развитие, 15. pp. 27-31.

[thumbnail of Назаренко І.М. Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо.pdf] Text
Назаренко І.М. Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо.pdf

Download (4MB)

Abstract

В основі формування професійної
майстерності педагога-музиканта міс-
титься фундаментальна музично-тео-
ретична підготовка. Успішність оволодіння музично-теоретичними дисциплінами в більшості своїй визначається
ступенем розвитку музичної пам’яті.Звукова природа музики зумовлює процес навчання, що передбачає слухання, розуміння і запам’ятовування музичних творів. Від того, наскільки
усвідомлено відбувається саме запам’ятовування музики, залежить і ступінь професіоналізму музиканта.

Item Type: Article
Subjects: M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4435 not found.
Date Deposited: 11 Sep 2019 08:18
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6516

Actions (login required)

View Item
View Item