Назаренко, І. М. (2019) Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо. Наука. Исследования. Развитие, 15. pp. 27-31.
Text
Назаренко І.М. Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо.pdf
Download (4MB)
Назаренко І.М. Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо.pdf
Download (4MB)
Abstract
В основі формування професійної
майстерності педагога-музиканта міс-
титься фундаментальна музично-тео-
ретична підготовка. Успішність оволодіння музично-теоретичними дисциплінами в більшості своїй визначається
ступенем розвитку музичної пам’яті.Звукова природа музики зумовлює процес навчання, що передбачає слухання, розуміння і запам’ятовування музичних творів. Від того, наскільки
усвідомлено відбувається саме запам’ятовування музики, залежить і ступінь професіоналізму музиканта.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4435 not found. |
Date Deposited: | 11 Sep 2019 08:18 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6516 |