Назаренко, І. М. (2019) Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо. Наука. Исследования. Развитие, 15. pp. 27-31.
Назаренко І.М. Оптимізація процесу розвитку музичної пам'яті майбутніх вчителів мистецьких дисциплін в класі сольфеджіо.pdf
Download (4MB)
Abstract
В основі формування професійної
майстерності педагога-музиканта міс-
титься фундаментальна музично-тео-
ретична підготовка. Успішність оволодіння музично-теоретичними дисциплінами в більшості своїй визначається
ступенем розвитку музичної пам’яті.Звукова природа музики зумовлює процес навчання, що передбачає слухання, розуміння і запам’ятовування музичних творів. Від того, наскільки
усвідомлено відбувається саме запам’ятовування музики, залежить і ступінь професіоналізму музиканта.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення | 
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії | 
| Depositing User: | Users 4435 not found. | 
| Date Deposited: | 11 Sep 2019 08:18 | 
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6516 | 




