Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін

Назаренко, І. М. (2018) Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. Sciense, research,development: monografia pokonferencijna, 3. pp. 45-48.

[thumbnail of Назаренко І.М. Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін.pdf] Text
Назаренко І.М. Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін.pdf

Download (83kB)

Abstract

Професія вчителя музичного мис-
тецтва сучасної загальноосвітньої
школи вирізняється своєю багатогран-
ністю. Вона включає різні види
музично-педагогічної діяльності, що
вимагає від вчителя широкого круго-
зору, розвинених творчих здібностей,
новаторського стилю мислення, за-
гальної й мовної культури.
Ефективність цих видів музично-
педагогічної діяльності багато в чому
залежить перш за все від знань, умінь і
навичок, набутих на заняттях зі спеці-
альної історико-теоретичної підготов-
ки. Одним з компонентів мовної діяль-
ності вчителя музики є вербальна
(словесна) інтерпретація музичного
твору.

Item Type: Article
Subjects: M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4435 not found.
Date Deposited: 14 Aug 2019 05:55
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6510

Actions (login required)

View Item
View Item