Назаренко, І. М. (2018) Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. Sciense, research,development: monografia pokonferencijna, 3. pp. 45-48.
Назаренко І.М. Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін.pdf
Download (83kB)
Abstract
Професія вчителя музичного мис-
тецтва сучасної загальноосвітньої
школи вирізняється своєю багатогран-
ністю. Вона включає різні види
музично-педагогічної діяльності, що
вимагає від вчителя широкого круго-
зору, розвинених творчих здібностей,
новаторського стилю мислення, за-
гальної й мовної культури.
Ефективність цих видів музично-
педагогічної діяльності багато в чому
залежить перш за все від знань, умінь і
навичок, набутих на заняттях зі спеці-
альної історико-теоретичної підготов-
ки. Одним з компонентів мовної діяль-
ності вчителя музики є вербальна
(словесна) інтерпретація музичного
твору.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4435 not found. |
Date Deposited: | 14 Aug 2019 05:55 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6510 |