Шквиря, Н. О. (2019) Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємства. Інфраструктура ринку (29). pp. 324-329. ISSN 2519-2868
4 (1).pdf
Download (846kB)
Abstract
У статті досліджено особливості практичного застосування методів стратегічного аналізу під час розроблення маркетингової стратегії молокопереробного підприємства. Визначено загрози та можливості зовніш- нього середовища підприємства. Встановлено найбільш значущі чинники макро- та мікросередовища. За результатами стратегічного аналізу зовнішнього середовища запропоновано стратегічні альтернативи розвитку підприємства. У ході проведеного дослідження на основі методів стратегічного аналізу визначено маркетингову стра- тегію підприємства, адаптовану до ринку молока і молочних продуктів. Виявлено, що найбільш ефективною та перспективною є конкурентна маркетингова стратегія, яка спрямована на постійне зростання частки ринку підприємств та включатиме збільшення обсягів реалізації продукції за рахунок удосконалення комунікаційної політики, розвитку збутової мережі та розширення асортименту молочної продукції.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
| Depositing User: | Users 17 not found. |
| Date Deposited: | 13 Aug 2019 21:08 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6502 |




