Наумук, Ірина (2015) Педагогічні умови розвитку медіакомпетентності майбутніх учителів інформатики в процесі професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 348-352. ISSN 2219-5203
![60.pdf [thumbnail of 60.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
60.pdf
Download (545kB)
Abstract
У статті розглянуто особливості медіаосвіти, медіакомпетентності й критичного мислення. Особливу увагу приділено умовам ефективного розвитку медіакомпетентності в процесі як професійної підготовки майбутніх учителів, так і під час їхньої роботи в школі. Проаналізовано погляди провідних вітчизняних і закордонних медіапедагогів на становлення медіакомпетентності. Визначено педагогічні умови, що сприятимуть підвищенню рівня якості критичного мислення у сприйнятті й споживанні медіа, створенню й ефективному використанню медіа-ресурсів, розвитку медіакомпетентності в студентів університету.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 04 Feb 2016 14:49 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/65 |