Грибова, Д. В. (2014) Формування маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузі. Бізнес-навігатор (1). pp. 214-218. ISSN 2522-4751
![42.pdf [thumbnail of 42.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
42.pdf
Download (192kB)
Abstract
Значення овочів у житті людини важко переоцінити. Овочі
є незамінними продуктами харчування, які багаті на різноманітні вітаміни, мінеральні
речовини, мікроелементи, фітонциди. Деякі з них сприяють знищенню хвороботворних мікробів (лук, часник), інші можуть забезпечити людині добову потребу у йоді (крессалат), а є такі, що виводять радіонукліди з організму (баклажани). Але усі овочі сприяють
зміцненню імунітету людини, покращенню самопочуття. Тому вважаємо необхідним подальше розширення асортименту овочевої продукції в Україні
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HG Фінанси |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування |
Depositing User: | Unnamed user with email dmamdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 11 Sep 2019 10:42 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6457 |