Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузі

Грибова, Д. В. (2014) Формування маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузі. Бізнес-навігатор (1). pp. 214-218. ISSN 2522-4751

[thumbnail of 42.pdf] Text
42.pdf

Download (192kB)

Abstract

Значення овочів у житті людини важко переоцінити. Овочі
є незамінними продуктами харчування, які багаті на різноманітні вітаміни, мінеральні
речовини, мікроелементи, фітонциди. Деякі з них сприяють знищенню хвороботворних мікробів (лук, часник), інші можуть забезпечити людині добову потребу у йоді (крессалат), а є такі, що виводять радіонукліди з організму (баклажани). Але усі овочі сприяють
зміцненню імунітету людини, покращенню самопочуття. Тому вважаємо необхідним подальше розширення асортименту овочевої продукції в Україні

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HG Фінанси
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Depositing User: Unnamed user with email dmamdpu@gmail.com
Date Deposited: 11 Sep 2019 10:42
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6457

Actions (login required)

View Item
View Item