Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічні орієнтири формування художнього смаку підлітків

Харченко, Ю. Т. (2016) Педагогічні орієнтири формування художнього смаку підлітків. Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії: матеріали XXIV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. pp. 78-80.

[thumbnail of переяслав.pdf] Text
переяслав.pdf

Download (336kB)

Abstract

У сьогоденних умовах розвитку суспільства дедалі більшої актуальності набуває потреба у
гармонійно розвинених особистостях, у зв‘язку з цим підвищуються вимоги щодо рівня освіченості людини
загалом. Головна роль у досягненні всебічного розвитку особистості належить загальноосвітній школі,
покликаної здійснювати масове музичне виховання учнів. Основною метою музичного виховання у
сучасній школі є формування музичної культури, складовим компонентом якої є наявність у дітей
художнього смаку. Значного впливу на формування художнього смаку учнів підліткового віку має зовнішнє
середовище, а саме засоби масової комунікації, через які розпоширюються пануючі в суспільстві погляди й
уподобання. При відсутності цілеспрямованого впливу смакові переваги учнів формуються спонтанно,
найчастіше у межах масової культури. У зв‘язку з цим спостерігається протиріччя між необхідністю
виховувати учнів на високохудожніх зразках вітчизняної і зарубіжної музичної культури і тим музичної
середовищем, яке оточує підлітка в повсякденному житті, впливаючи на формування його музичних смаків
і уподобань.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4388 not found.
Date Deposited: 10 Sep 2019 12:26
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6450

Actions (login required)

View Item
View Item