Харченко, Ю. Т. (2016) Педагогічні орієнтири формування художнього смаку підлітків. Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії: матеріали XXIV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. pp. 78-80.
переяслав.pdf
Download (336kB)
Abstract
У сьогоденних умовах розвитку суспільства дедалі більшої актуальності набуває потреба у
гармонійно розвинених особистостях, у зв‘язку з цим підвищуються вимоги щодо рівня освіченості людини
загалом. Головна роль у досягненні всебічного розвитку особистості належить загальноосвітній школі,
покликаної здійснювати масове музичне виховання учнів. Основною метою музичного виховання у
сучасній школі є формування музичної культури, складовим компонентом якої є наявність у дітей
художнього смаку. Значного впливу на формування художнього смаку учнів підліткового віку має зовнішнє
середовище, а саме засоби масової комунікації, через які розпоширюються пануючі в суспільстві погляди й
уподобання. При відсутності цілеспрямованого впливу смакові переваги учнів формуються спонтанно,
найчастіше у межах масової культури. У зв‘язку з цим спостерігається протиріччя між необхідністю
виховувати учнів на високохудожніх зразках вітчизняної і зарубіжної музичної культури і тим музичної
середовищем, яке оточує підлітка в повсякденному житті, впливаючи на формування його музичних смаків
і уподобань.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4388 not found. |
Date Deposited: | 10 Sep 2019 12:26 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6450 |