Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу

Терещенко, С. В. (2015) Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (14). pp. 378-382. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу.pdf] Text
Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

у статті висвітлюється феномен креативності з позиції людиномірного супроводу особистісного зростання майбутнього педагога. автор розкриває сутність і зміст креативності, зясовує її значення для діяльності вчителя музики, аналізує наукові підходи до вивчення цього поняття.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4436 not found.
Date Deposited: 10 Sep 2019 09:44
Last Modified: 05 Oct 2020 09:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6416

Actions (login required)

View Item
View Item