Терещенко, С. В. (2015) Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (14). pp. 378-382. ISSN 2219-5203
Text
Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу.pdf - Published Version
Download (1MB)
Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
у статті висвітлюється феномен креативності з позиції людиномірного супроводу особистісного зростання майбутнього педагога. автор розкриває сутність і зміст креативності, зясовує її значення для діяльності вчителя музики, аналізує наукові підходи до вивчення цього поняття.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4436 not found. |
Date Deposited: | 10 Sep 2019 09:44 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 09:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6416 |