Терещенко, С. В. (2016) Художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків. In: Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: ІІ Міжнар. конф. молодих учених і студ., 6-7 жовт. 2016, м. Одеса.
Text
художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків.pdf
Download (935kB)
художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків.pdf
Download (935kB)
Abstract
у тезах доповіді висвітлюється актуальність вивчення музичного мистецтва у сучасній школі на основі інтегрованого підходу, що уможливлює розвиток креативності підлітків. Автором наголошується важливість ідеї інтеграції різних видів мистецтва, провідним з яких все ж таки, залишається незмінно музичне мистецтво.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Speech) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4436 not found. |
Date Deposited: | 09 Sep 2019 12:42 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6392 |