Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків

Терещенко, С. В. (2016) Художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків. In: Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: ІІ Міжнар. конф. молодих учених і студ., 6-7 жовт. 2016, м. Одеса.

[thumbnail of художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків.pdf] Text
художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків.pdf

Download (935kB)

Abstract

у тезах доповіді висвітлюється актуальність вивчення музичного мистецтва у сучасній школі на основі інтегрованого підходу, що уможливлює розвиток креативності підлітків. Автором наголошується важливість ідеї інтеграції різних видів мистецтва, провідним з яких все ж таки, залишається незмінно музичне мистецтво.

Item Type: Conference or Workshop Item (Speech)
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4436 not found.
Date Deposited: 09 Sep 2019 12:42
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6392

Actions (login required)

View Item
View Item