Майба, О. К. (2017) Педагогічні принципи формування духовних цінностей молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 2 (57). pp. 89-100. ISSN 2518-7813
педагогічні принципи стаття.pdf
Download (406kB)
Abstract
У статті розглянуто педагогічні принципи, що визначають, специфіку, зміст і способи організації педагогічного процесу вокально-хорового співу учнів початкових класів в умовах недільної школи. Висвітлені характеристики визначених загальнопедагогічних та специфічних принципів навчального процесу вокально-хорового співу на основі духовних піснеспівів. Духовні піснеспіви розглядаються нами не тільки як зручний матеріал для формування вокально-хорових знань, умінь та навичок, але і як виховний потенціал і можливості його реалізації у процесі вокально-хорового навчання учнів початкових класів. Отже, лише комплексне забезпечення визначених педагогічних принципів може стати основою для вирішення проблеми формування духовних цінностей у процесі вокально-хорового навчання молодших школярів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4399 not found. |
Date Deposited: | 09 Sep 2019 12:43 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6390 |