Аносов, І. П. (2015) Місце педагогічної антропології в єдності і різноманітті антропологічного знання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). pp. 52-57. ISSN 1992-5786
![Pfto_2015_43_9.pdf [thumbnail of Pfto_2015_43_9.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Pfto_2015_43_9.pdf
Download (328kB)
Abstract
У
статті
розкрито
місце
педагогічної
антропології
у
єдності
й
різноманітті
антропологічного
знання
;
визначено
діалектику
природничо
-
наукової
та
розумової
гно
-
сеологічних
тенденцій
педагогічної
антропології
;
доведено
,
що
педагогічна
антропологія
є
теорією
педагогічного
знання
,
науковою
основою
гуманізації
педагогічного
процесу
.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання |
Depositing User: | Users 36 not found. |
Date Deposited: | 30 Aug 2019 11:49 |
Last Modified: | 12 Oct 2020 05:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6295 |