Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Місце педагогічної антропології в єдності і різноманітті антропологічного знання

Аносов, І. П. (2015) Місце педагогічної антропології в єдності і різноманітті антропологічного знання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). pp. 52-57. ISSN 1992-5786

[thumbnail of Pfto_2015_43_9.pdf] Text
Pfto_2015_43_9.pdf

Download (328kB)

Abstract

У
статті
розкрито
місце
педагогічної
антропології
у
єдності
й
різноманітті
антропологічного
знання
;
визначено
діалектику
природничо
-
наукової
та
розумової
гно
-
сеологічних
тенденцій
педагогічної
антропології
;
доведено
,
що
педагогічна
антропологія
є
теорією
педагогічного
знання
,
науковою
основою
гуманізації
педагогічного
процесу
.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання
Depositing User: Users 36 not found.
Date Deposited: 30 Aug 2019 11:49
Last Modified: 12 Oct 2020 05:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6295

Actions (login required)

View Item
View Item