Аносов, І. П. (2015) Місце педагогічної антропології в єдності і різноманітті антропологічного знання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). pp. 52-57. ISSN 1992-5786
Pfto_2015_43_9.pdf
Download (328kB)
Abstract
У
статті
розкрито
місце
педагогічної
антропології
у
єдності
й
різноманітті
антропологічного
знання
;
визначено
діалектику
природничо
-
наукової
та
розумової
гно
-
сеологічних
тенденцій
педагогічної
антропології
;
доведено
,
що
педагогічна
антропологія
є
теорією
педагогічного
знання
,
науковою
основою
гуманізації
педагогічного
процесу
.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання |
| Depositing User: | Unnamed user with email kafedra-anatomia@ukr.net |
| Date Deposited: | 30 Aug 2019 11:49 |
| Last Modified: | 12 Oct 2020 05:45 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6295 |




