Аносов, І. П. and Аносова, Д. І. (2016) Психолого-педагогічні чинники попередження та подолання шкільної дезадаптації молодших школярів. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія, 48. pp. 110-116. ISSN 2415-7872
![Nzvdpu_pp_2016_48_24.pdf [thumbnail of Nzvdpu_pp_2016_48_24.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Nzvdpu_pp_2016_48_24.pdf
Download (356kB)
Abstract
У статті представлено аналіз понять:
«
дезадаптація
», «
шкільна дезадаптація
», «
попередження шкільної
дезадаптції
», «
психологічна профілактика
»
. Автори дійшли висновку, що проблема шкільної дезадаптації набуває рис
універсальності, об’єднуючи зусилля дослідників у галузі психології, педагогіки та дитячої психопатології. Визначено,
що попередження та подолання шкільної дезадаптації у молодших школярів має бути спрямоване на усунення
причин, що її викликали. У зв’язку з цим встановлено, що психолого
-
педагогічними чинниками попередження та
подолання шкільної дезадаптації учнів молодшого шкільного віку є організація роботи шкільного психолога і педагога,
яка проводиться на фізіологічному, педагогічному та психологічному рівнях. Доведено, що процес попередження та
подолання шкільної дезадаптації у молодших школярів є комплексним, інтегративним, який здійснюється
через
просвітницько
-
профілактичну, індивідуально
-
психологічну, психолого
-
педагогічну, соціально
-
профілактичну та
психогігієнічну роботу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання |
Depositing User: | Users 36 not found. |
Date Deposited: | 30 Aug 2019 12:25 |
Last Modified: | 09 Dec 2020 09:22 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6294 |