Ізбаш, С. С. and Неліпа, В. В. (2014) Психо-дидактичні умови інтерактивного навчання студентів педагогічного університету. Педагогічні інновації у фаховій освіті: зб. наук. пр. (1 (5)). pp. 245-251. ISSN 2307-3594
![89 (pdf.io).pdf [thumbnail of 89 (pdf.io).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
89 (pdf.io).pdf
Download (254kB)
Abstract
У статті автори розкривають сутність поняття «інтерактивне
навчання», аналізують зміст діяльності учасників нтерактивного навчання на кожному етапі заняття, визначають психодидактичні умови ефективної організації інтерактивного навчання студентів педагогічного університету.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 03 Sep 2019 09:28 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6268 |