Бейдик, О. О. and Топалова, О. І. (2015) Впровадження інклюзивних програм з туризму в загальноосвітніх та позашкільних закладах України. Часопис соціально-економічної географії (18). pp. 126-129.
![Chseg_2015_18(1)__23.pdf [thumbnail of Chseg_2015_18(1)__23.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Chseg_2015_18(1)__23.pdf
Download (692kB)
Abstract
Розглянуто питання впровадження інклюзивних програм з туризму в загальноосвітніх та позашкільних закладах
України, що обумовлено створенням інклюзивних груп в освіті, туризмі, фізичній культурі, спорті для самореалізації, адаптації, фізичної та соціально-психологічної реабілітації, проведення змістовного дозвілля, участі в туристських заходах
дітей з функціональними обмеженнями. Особлива увага приділяється проблемам та перспективам створення єдиного
туристського простору для дітей-інвалідів, дітей різних спеціалізованих груп здоров’я та здорових дітей.
Ключові слова: дитина-інвалід, інклюзивне навчання, інклюзивна програма, інклюзивна група, туристський простір,
соціально-психологічна реабілітація, безбар’єрне середовище.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства |
Depositing User: | Users 31 not found. |
Date Deposited: | 28 Aug 2019 09:38 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6155 |