Воровка, М. І. (2007) Використання ігрових технологій як умова професійного становлення майбутніх учителів. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (8). pp. 19-22. ISSN 1818-9172; 1818-9210
![харків_2007.pdf [thumbnail of харків_2007.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
харків_2007.pdf
Download (482kB)
Abstract
Розглянуто особливості ігрових педагогічних технологій.Досліджено вплив ділових ігор на підвищення інтересу до педагогічної діяльності та професійне становлення майбутніх учителів. Використання ділових ігор у процесі навчання сприяє формуванню позитивного ставлення до професії вчителя, активізації навчально-професійних інтересів, зростанню зацікавленості студентів майбутньою професійною діяльністю. Доцільно впровадити у навчальний процес викладання спецкурсу "Ділові педагогічні ігри в курсі педагогіки".
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 23 Jul 2019 12:33 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6149 |