Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Соціально-педагогічна діяльність у побудові діалогу між представниками релігійних ідентичностей (в системі «учень-учень», «вчитель-учень»)

Єрьоміна, Л. Є. and Головчак, Є. Ю. (2018) Соціально-педагогічна діяльність у побудові діалогу між представниками релігійних ідентичностей (в системі «учень-учень», «вчитель-учень»). Педагогічний часопис Волині (2 (9)). pp. 153-157.

[thumbnail of Пед.часопис.pdf] Text
Пед.часопис.pdf

Download (696kB)

Abstract

Статтю присвячено одній з важливих проблем сьогодення, адже духовно-моральний розвиток підростаючого покоління залежить від тих основ, що закладено у сім’ї та закладах освіти. Автори публікації акцентують увагу на значенні діалогу між представниками релігійних ідентичностей Північного Приазов’я. У матеріалах представлено сутність тренінгової діяльності соціального педагога відповідно до налагодження діалогічної взаємодії між представниками релігійних ідентичностей, а також – надано опис окремим стратегіям, що використовуються під час тренінгів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 4349 not found.
Date Deposited: 28 Aug 2019 09:38
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6119

Actions (login required)

View Item
View Item