Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

До проблеми джерельної бази історико-педагогічного дослідження: історичні та істереографічні джерела

Воровка, Маргарита (2018) До проблеми джерельної бази історико-педагогічного дослідження: історичні та істереографічні джерела. In: Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні інновації в сфері педагогіки та психології", 30 листопада – 1 грудня 2018 р, Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського.

[thumbnail of Воровка М.doc_тези.pdf] Text
Воровка М.doc_тези.pdf

Download (315kB)

Abstract

Комплекс, сукупність джерел, що становлять основу наукового дослідження
утворюють його джерельну базу [
5,
с.11]. Джерельна база історико
-
педагогічних досліджень,
за визначенням Л.
Березівської, це сукупність дібраних, систематизованих і класи
фікованих
джерел як носіїв інформації про педагогічне минуле [
2,
с.6]. Їх використання, вважає
О.
Адаменко, дозволяє розв’язати всі завдання конкретного історико
-
педагогічного
дослідження [
3,
с.10].

Item Type: Conference or Workshop Item (Other)
Subjects: L Освіта > LA Історія освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 15 Jul 2019 08:47
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5999

Actions (login required)

View Item
View Item