Воровка, Маргарита (2018) До проблеми джерельної бази історико-педагогічного дослідження: історичні та істереографічні джерела. In: Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні інновації в сфері педагогіки та психології", 30 листопада – 1 грудня 2018 р, Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського.
Воровка М.doc_тези.pdf
Download (315kB)
Abstract
Комплекс, сукупність джерел, що становлять основу наукового дослідження
утворюють його джерельну базу [
5,
с.11]. Джерельна база історико
-
педагогічних досліджень,
за визначенням Л.
Березівської, це сукупність дібраних, систематизованих і класи
фікованих
джерел як носіїв інформації про педагогічне минуле [
2,
с.6]. Їх використання, вважає
О.
Адаменко, дозволяє розв’язати всі завдання конкретного історико
-
педагогічного
дослідження [
3,
с.10].
Item Type: | Conference or Workshop Item (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 15 Jul 2019 08:47 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5999 |