Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Джерела становлення гендерного підходу в педагогіці

Воровка, М. І. and Петрученя, Г. Г. (2014) Джерела становлення гендерного підходу в педагогіці. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (46). pp. 269-275.

[thumbnail of Збірник 46(ПЕДАГОГІКА)-страницы-35-41.pdf] Text
Збірник 46(ПЕДАГОГІКА)-страницы-35-41.pdf

Download (1MB)

Abstract

В статті розглянуто проблеми повноцінного розвитку української молоді в напрямі формування культури гендерної рівності та альтернативні підходи щодо формування суб’єкта освіти в гендерному вимірі. Аналіз гендерних підходів дозволив встановити, що для традиційної педагогіки характерним є формування в процесі освіти і виховання типу особистості, бажаної для існуючої системи соціальних стосунків, для ґендерного - ставлення до особистості в її розвитку і вихованні незалежно від традиційних рамок статі. Система освіти є одним з провідних агентів гендерної соціалізації, що актуалізує гендерні підходи в контексті педагогічних досліджень та задає вектор модернізації системи освіти. Крім того, схарактеризовано вплив прихованого навчального плану на формування гендерної культури особистості.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 15 Jul 2019 08:47
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5992

Actions (login required)

View Item
View Item