Єрмоленко, С. І. (2019) Компетентнісний та особистісно-орієнтовний підхід до навчання синтаксису в умовах реалізації концепції Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. pp. 92-97. ISSN 978-617-7566-80-8
![тези_Єрмоленко.pdf [thumbnail of тези_Єрмоленко.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
тези_Єрмоленко.pdf
Download (219kB)
Abstract
У дослідженні розглянута реалізація компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання на рівні синтаксису через кваліфіковану підготовку студентів-філологів; зроблений аналіз праць як з лінгвістики, так і з методики викладання синтаксису; систематизовані мета й завдання такого навчання в умовах реформи вишів і загальноосвітніх навчальних закладів; підбиті підсумки щодо втілення концепції Нової української школи на уроках синтаксису в середній школі та на заняттях у вишах.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Depositing User: | Users 32 not found. |
Date Deposited: | 23 Aug 2019 07:30 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5950 |