Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Компетентнісний та особистісно-орієнтовний підхід до навчання синтаксису в умовах реалізації концепції Нової української школи

Єрмоленко, С. І. (2019) Компетентнісний та особистісно-орієнтовний підхід до навчання синтаксису в умовах реалізації концепції Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. pp. 92-97. ISSN 978-617-7566-80-8

[thumbnail of тези_Єрмоленко.pdf] Text
тези_Єрмоленко.pdf

Download (219kB)

Abstract

У дослідженні розглянута реалізація компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання на рівні синтаксису через кваліфіковану підготовку студентів-філологів; зроблений аналіз праць як з лінгвістики, так і з методики викладання синтаксису; систематизовані мета й завдання такого навчання в умовах реформи вишів і загальноосвітніх навчальних закладів; підбиті підсумки щодо втілення концепції Нової української школи на уроках синтаксису в середній школі та на заняттях у вишах.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Depositing User: Users 32 not found.
Date Deposited: 23 Aug 2019 07:30
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5950

Actions (login required)

View Item
View Item