Троїцька, Т. С. and Сіман, О. М. (2012) Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (8). pp. 6-12. ISSN 2219-5203
541-977-1-SM.pdf
Download (892kB)
Abstract
Троїцька Т.С., Сіман О.М. Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору. У статті розглянуто проблему імплементації філософської методології в процес забезпечення психологічного здоров’я студентів. Розкрито сутність психічного здоров’я Homo educandus і доведено необхідність наповнення освітнього простору філософсько-психологічними рецепціями, які перетворюються у продуктивну праксеологію психологічного здоров’я.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 28 Apr 2016 13:07 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 21:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/592 |