Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору

Троїцька, Т. С. and Сіман, О. М. (2012) Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (8). pp. 6-12. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 541-977-1-SM.pdf] Text
541-977-1-SM.pdf

Download (892kB)

Abstract

Троїцька Т.С., Сіман О.М. Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору. У статті розглянуто проблему імплементації філософської методології в процес забезпечення психологічного здоров’я студентів. Розкрито сутність психічного здоров’я Homo educandus і доведено необхідність наповнення освітнього простору філософсько-психологічними рецепціями, які перетворюються у продуктивну праксеологію психологічного здоров’я.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 28 Apr 2016 13:07
Last Modified: 26 Oct 2021 21:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/592

Actions (login required)

View Item
View Item