Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Системне застосування проблемно-символічних сигналів (ППС) у викладанні економіки в школі

Клименко, Володимир (2015) Системне застосування проблемно-символічних сигналів (ППС) у викладанні економіки в школі. Алексєєвські краєзнавчі читання: матеріали регіональної наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю А.А. Хижняка, 23 квітня 2015. pp. 38-41.

[thumbnail of Клименко ВМ_2015.pdf] Text
Клименко ВМ_2015.pdf

Download (1MB)

Abstract

Методика використання ПСС реально впливає на формування опорних понять і закономірностей в шкільному курсі «Економіки». Її використання набуває логічно завершений, взаємообумовлений характер.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email nepsha_aleks@ukr.net
Date Deposited: 23 Jul 2019 12:33
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5802

Actions (login required)

View Item
View Item