Клименко, Володимир (2015) Системне застосування проблемно-символічних сигналів (ППС) у викладанні економіки в школі. Алексєєвські краєзнавчі читання: матеріали регіональної наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю А.А. Хижняка, 23 квітня 2015. pp. 38-41.
![Клименко ВМ_2015.pdf [thumbnail of Клименко ВМ_2015.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Клименко ВМ_2015.pdf
Download (1MB)
Abstract
Методика використання ПСС реально впливає на формування опорних понять і закономірностей в шкільному курсі «Економіки». Її використання набуває логічно завершений, взаємообумовлений характер.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email nepsha_aleks@ukr.net |
Date Deposited: | 23 Jul 2019 12:33 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5802 |