Александров, Д. В. (2018) Конструктивізм у філософському дискурсі вітчизняної педагогічній думки. Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 20-21 квіт. 2018 р.. pp. 6-8.
тези Александров Дискурс.pdf
Download (190kB)
Abstract
Ґрунтуючись на ідеях конструювання сприйманого світу фактично «живою системою», самореферентності когнітивних систем, принципі життєздатності знання, невіддільності спостерігача від спостережуваного, ідеї автопоезису, розглянемо найбільш виразні субстанційні риси сучасного освітнього дискурсу. Дискурсивний взаємозв’язок «суб’єкт – об’єкт» розглядається як такий, в якому суб’єкт пізнання зі своїми установками, інтересами та ментальними схемами конструює навколишнє соціальне середовище так би мовити «ударяючи по клавішах можливого», висікаючи нові форми, пробуджуючи світ до нового життя,
вмикаючи спусковий механізм початку процесів самоорганізації
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | Users 1586 not found. |
Date Deposited: | 22 Aug 2019 11:29 |
Last Modified: | 27 Oct 2020 12:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5775 |