Воровка, М. І. (2017) Гендерний розрив у вищій школі підньорадянського періоду. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи", 13–14 жовтня 2017 р., Класичний приватний університет, Запоріжжя.
![Тези_КПУ.pdf [thumbnail of Тези_КПУ.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Тези_КПУ.pdf
Download (230kB)
Abstract
Система освіти як частина культури, формує, зберігає і відтворює основні
її значення і смисли, а також забезпечує соціалізуючу функцію, яка робить
можливим саме існування культури. Як соціальна інституція сис
тема освіти
утворюється відповідно до комплексу норм, традицій, правил поведінки та
регулювання відносин у суспільстві [2, с.166]. Навіть у відсутності явної або
навмисної мети в процесі навчання відбувається трансляція культурних
цінностей, норм, традицій
, значень, пов'язаних зі статтю, які визначають
формування гендерної культури тих хто навчається. В цьому випадку говорять
про прихований навчальний план, який через організацію освіти, зміст
предметів та стиль навчання, що відображають гендерні стереотипи
, підтримує
гендерну нерівність, віддаючи перевагу чоловічому і домінантному та
недооцінюючи жіноче і нетипове [3, с.73].
Item Type: | Conference or Workshop Item (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 12 Jul 2019 08:46 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5769 |