Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Гендерний розрив у вищій школі підньорадянського періоду

Воровка, М. І. (2017) Гендерний розрив у вищій школі підньорадянського періоду. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи", 13–14 жовтня 2017 р., Класичний приватний університет, Запоріжжя.

[thumbnail of Тези_КПУ.pdf] Text
Тези_КПУ.pdf

Download (230kB)

Abstract

Система освіти як частина культури, формує, зберігає і відтворює основні
її значення і смисли, а також забезпечує соціалізуючу функцію, яка робить
можливим саме існування культури. Як соціальна інституція сис
тема освіти
утворюється відповідно до комплексу норм, традицій, правил поведінки та
регулювання відносин у суспільстві [2, с.166]. Навіть у відсутності явної або
навмисної мети в процесі навчання відбувається трансляція культурних
цінностей, норм, традицій
, значень, пов'язаних зі статтю, які визначають
формування гендерної культури тих хто навчається. В цьому випадку говорять
про прихований навчальний план, який через організацію освіти, зміст
предметів та стиль навчання, що відображають гендерні стереотипи
, підтримує
гендерну нерівність, віддаючи перевагу чоловічому і домінантному та
недооцінюючи жіноче і нетипове [3, с.73].

Item Type: Conference or Workshop Item (Other)
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 12 Jul 2019 08:46
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5769

Actions (login required)

View Item
View Item