Сопін, О. І. (2016) Визначальні історіологеми розвитку музично-виконавської діяльності як модусу самореапізації особистості. Педагогіка музичного мистецтва та хореографії у контексті інтернаціоналізації професійної освіти: матерыали Мыжнар. наук.-практ. конф., 3-5 листоп. 2016 р.. pp. 135-139. ISSN 978-617-7346-52-3
Визначальні історіологеми розвитку.pdf
Download (272kB)
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) M Музика і книги про музику > M Музика M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
| Depositing User: | Users 16 not found. |
| Date Deposited: | 21 Aug 2019 07:49 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5753 |




