Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Визначальні історіологеми розвитку музично-виконавської діяльності як модусу самореапізації особистості

Сопін, О. І. (2016) Визначальні історіологеми розвитку музично-виконавської діяльності як модусу самореапізації особистості. Педагогіка музичного мистецтва та хореографії у контексті інтернаціоналізації професійної освіти: матерыали Мыжнар. наук.-практ. конф., 3-5 листоп. 2016 р.. pp. 135-139. ISSN 978-617-7346-52-3

[thumbnail of Визначальні історіологеми розвитку.pdf] Text
Визначальні історіологеми розвитку.pdf

Download (272kB)
Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
M Музика і книги про музику > M Музика
M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 21 Aug 2019 07:49
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5753

Actions (login required)

View Item
View Item