Дюжикова, Т.М. (2012) Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). pp. 245-251. ISSN 2219-5203
199-300-1-SM.pdf
Download (859kB)
Abstract
Дюжикова Т.М. Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками. У статті зроблено аналіз існуючих теорій соціально-професійного самовизначення особистості у науковій літературі. Узагальнено педагогічний досвід надання вчителями-предметниками допомоги учням старшої школи у їхньому соціально-професійному самовизначенні.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра органічної і біологічної хімії > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 19 Apr 2016 13:15 |
Last Modified: | 28 Oct 2020 11:35 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/570 |