Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками

Дюжикова, Т.М. (2012) Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). pp. 245-251. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 199-300-1-SM.pdf] Text
199-300-1-SM.pdf

Download (859kB)

Abstract

Дюжикова Т.М. Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками. У статті зроблено аналіз існуючих теорій соціально-професійного самовизначення особистості у науковій літературі. Узагальнено педагогічний досвід надання вчителями-предметниками допомоги учням старшої школи у їхньому соціально-професійному самовизначенні.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра органічної і біологічної хімії > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 19 Apr 2016 13:15
Last Modified: 28 Oct 2020 11:35
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/570

Actions (login required)

View Item
View Item