Шинкаренко, О. Є. (2014) Основні чинники, що впливають на зміну електоральних орієнтацій безпосередньо в процесі виборчої кампанії. Вісник Національного університету цивільного захисту України, 4 (23). pp. 230-238. ISSN 2414-5858
![Vnyua_2014_4_27.pdf [thumbnail of Vnyua_2014_4_27.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Vnyua_2014_4_27.pdf
Download (281kB)
Abstract
У статті розглянуто актуальну та дуже важливу проблему, пов’язану зі зміна-
ми електоральних орієнтацій виборців під час виборчої кампанії під впливом низки
чинників, що діють безпосередньо у цей період. Аналізуються такі з них, як наявність
у структурі електорату осіб, що можуть раціонально аналізувати електоральну
ситуацію; вплив на настрої абсентеїстів; поява на електоральному ринку нових
політичних сил; вплив на виборців технологій електорального маркетингу, у тому
числі таких, як мобілізація зусиль різних груп електорату в умовах складних періодів,
які потребують об’єднання таких зусиль, та деякі інші.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології |
Depositing User: | Users 21 not found. |
Date Deposited: | 17 Jul 2019 09:14 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5694 |