Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Основні чинники, що впливають на зміну електоральних орієнтацій безпосередньо в процесі виборчої кампанії

Шинкаренко, О. Є. (2014) Основні чинники, що впливають на зміну електоральних орієнтацій безпосередньо в процесі виборчої кампанії. Вісник Національного університету цивільного захисту України, 4 (23). pp. 230-238. ISSN 2414-5858

[thumbnail of Vnyua_2014_4_27.pdf] Text
Vnyua_2014_4_27.pdf

Download (281kB)

Abstract

У статті розглянуто актуальну та дуже важливу проблему, пов’язану зі зміна-
ми електоральних орієнтацій виборців під час виборчої кампанії під впливом низки
чинників, що діють безпосередньо у цей період. Аналізуються такі з них, як наявність
у структурі електорату осіб, що можуть раціонально аналізувати електоральну
ситуацію; вплив на настрої абсентеїстів; поява на електоральному ринку нових
політичних сил; вплив на виборців технологій електорального маркетингу, у тому
числі таких, як мобілізація зусиль різних груп електорату в умовах складних періодів,
які потребують об’єднання таких зусиль, та деякі інші.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HM Соціологія
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології
Depositing User: Users 21 not found.
Date Deposited: 17 Jul 2019 09:14
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5694

Actions (login required)

View Item
View Item