Глебова, Н. І. (2017) Методологічні засади моделювання супроводу процесу становлення соціальної компетентності галузевого фахівця в процесі професійної освіти: міждисциплінарний дискурс. WORLD SCIENCE, 8 (24). pp. 57-65. ISSN 2413-1032
![ws1811.pdf [thumbnail of ws1811.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ws1811.pdf
Download (306kB)
Abstract
Становлення новітнього історично-соціального простору в сьогоденній Україні супроводжується значними трансформаціями світоглядних орієнтацій різних прошарків суспільства в контексті певних проблем, пов’язаних з усталенням новітніх моделей соціального облаштування. Тому щодо соціальних аспектів проблеми становлення фахівців в галузі професійної освіти надзвичайно актуальною лишається думка Д. Д′юї, що лише “освіта в демократичному суспільстві створює в людей особистий інтерес до суспільних відносин і управління суспільством, а також сприяє умонастрою, завдяки якому зміни в суспільстві відбуваються поступово, не породжуючи безладдя” [9,с.96]. Оскільки прямо чи опосередковано соціальна складова професійної компетентності стає дедалі більш значущим чинником і показником рівня розвиненості соціальних стандартів в професійній діяльності особистості у тій чи іншій галузі, сьогоденна практика системи професійної освіти засвідчує значне зростання уваги наукової спільноти до вивчення і впровадження системних чинників становлення антисцієнтистської методології професійної освіти, що передбачає не лише формування певної системи фахових знань, а й розвиток соціальності індивіда в контексті взаємодії всіх індивідуальних процесів становлення особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології |
Depositing User: | Users 21 not found. |
Date Deposited: | 09 Jul 2019 08:51 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5681 |